dårhuset for now.

det är med en sorg i mitt hjärta som jag flyttar ifrån dårhuset.
men med tanke på så mycket fint jag fått av det,
så mäter sorgen inte upp.
ja, fan vad mycket fint jag fått.
helt klart några av det bästa dagarna i mitt liv har tillbringats här.
jag kommer sakna det självklara att ha dem runt mig.
att dom finns där och att det är meningen.
och att det är fantastikt.
men det blir bäst såhär.
jag kommer tillbaka och hänger.
antagligen typ jämt.
jag kan inte bo ihop men två som jag bryr mig så mycket om.
jag måste ha något eget, för att lära mig att bry mig om mig själv.
utan att behöva få dåligt samvete över det.
jag älskar er båda.
därför blir det bäst såhär.
detta är bara en ny början på något bättre.
tack för allt.
ett evigt tack.
jag kommer alltid att känna mig som en del av detta dårhus.
var jag än bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0