myyspyys.

Idag har jag inte alls pratat (som det nu egentligen var tänkt), nej..utan jag har att åkt buss Malmö runt, för att jag tog 3:an åt fel håll med tanken om att jag nog skulle hinna dit jag skulle..för så stort är ju endå inte Malmö, tänkte jag. Hade uppenbarligen fel..malmö är stort! satt i fyrtio minuter tills jag kom till hållplatsen jag skulle till, för att tillsist inse att hållplatsen jag hoppat av på låg tusen mil från huset som var mitt slutliga mål, vilket innebar att jag kom försent..eller rättare sagt jag kom inte alls, till slutmålet.. utan vände in för att ta 144:an hem till ög. 144:an fick motorstopp mitt ute i ingenstans..fick sitta och vänta i en timme på nästa buss, med massa andra glada prickar. Och som grädde på moset spärrades mitt bankkort för att jag helt plötsligt glömt koden! (Tänk er in i allt detta, med tygskor på fötterna, under en av världens kallaste dagar.) Men jag är gladast i världen endå..och nu ska vi göra Langos! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fanny

stora hårda kramar skickas

2010-01-31 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0