tråkigttråkigttråkigt.

känner att den här bloggen börjar bli rätt långtradig och laddad med mycket tråkigheter, och ska väl försöka ändra på det mer eller mindre i fortsättningen. mest för min egen skull då det känns sorgligt att läsa allt det jobbiga som om det är det ända mitt liv innebär, vilket verkligen inte är fallet.
men nu kommer jag ändå fortsätta med min långtradiga trend och ekänna att jag verkligen hatar det här.
jag hatar att det är såhär. 
att jag ska behöva jobba med allt det här.
ta mig igenom dethär, utan att egentligen veta om det kommer bli bra (fast det kommer det!).
jag vill kunna se det från den ljusa sidan.
men jag har svårt att inte se den här situationen som något negativt då jag mycket hällre skulle vilja vara i en annan situation.
så jag hatar det verkligen.

hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0