do not drop it.

åker till gotland (igen!) om en timme.
lite drygt med allt resande och pengarna som bränns på grund av det,
men också skönt att komma hem.
ska kurera mig och se om jag mår bättre efter helgen,
eller om jag måste stanna kvar där ett tag.
på obestämd tid.
för att bli frisk.
från dumma tankar och känslor.
känns så ovärt att behöva ta tag i sånt här just i denna perioden av ens liv.
nu när man bara vill kunna leva och ha det gött.
när alla förutsättningar finns för det.
runt omkring.
när livet är så jävla bra egentligen.
och man vill kunna ta tillvara på det.
men bromskossen finns ju endå alltid där.
inuti mig.
som stoppar mig.
begränsar mig.
så jag antar att det är bäst att ta tag i skiten.
och ju tidigare desto bättre.
egentligen.


Kommentarer
Postat av: helena

jag HATAR dig för att du inte fattar hur BÄST du är. och för att de där tankarna ens finns i ditt huvud. ah. drives me mad.



..men jag älskar dig ändå.... mest typ.

2009-11-05 @ 15:15:12
Postat av: maria

Jag tycker om att gå in på din blogg ibland och läsa dina små texter

jag ville bara berätta det efter att ha följt dig på bloglovin i säkert ett år nu

puss

2009-11-05 @ 22:43:48
URL: http://mkms.blogg.se/
Postat av: timea

Jag med Helena! Kan verkligen inte säga annat än att jag håller så jävla mycket med. Jag önskar verkligen det var anorlunda. Och det ska det väl tamigfan bli. även om jag tänkt så i flera år nu, känns det som, så måste det fan bli slut på skiten snart.



Vad fint att höra, maria! hoppas det ger dig något på ett eller annat sett. :)

2009-11-06 @ 00:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0