det+det=det.

Obs! Från och med nu kommer jag nog hata bldanalyser i resten av mitt liv. punkt slut.

Skön dag idag.
skippade fotot på eftermiddagen och gick till biblioteket istället.
lämnade böcker, lånade bok.
satte mig med en veganssnickers och en kopp roibus-te (15+15=30=värt!) på hedbergs och läste.
det var väldigt trevligt och boken verkar väldigt bra.

det enda jag inte gillade var två brudar som satt och snicksnackade massa.
en av dem hade det så himla jobbigt, för hennes pojkvän(som tydligen var sååfinsåfin), hade sagt "jag älskar dig" till henne, och eftersom hon inte visste om hon verkligen älskade honom, hade hon inte sagt det tillbaka.
och nu visste hon inte hur hon skulle göra, allt var så himla jobbigt, verkligen pest och pina.
jooobbigt bruuuden!!!
ge mig en fin som säger "jag älskar dig" till mig, så skulle jag bli både glad och nöjd.
eller iallafalla inte klaga om det!
sedan började de snacka om alla sina sexupplevelser de varit med om, och trots att jag inte ville få reda på allt det, så var det väldigt svårt att undvika att inte höra, och att inte sluta koncentrera sig på boken.
så nu vet jag både ett och annat om en människa, som jag mest bara tyckte verkade jobbig.

nu ska jag fortsätta med min bildanalys, som är en av de värsta sorten!
blä.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha. Herregud, människor. Och framförallt BRUDAR (jag räknar mig själv till kategorien "flicka"). Jag håller med, jag hade minsann varit himla nöjd om någon pojke sa dem orden till mig. Ja.

Det är rätt kul att lyssna på andras konversationer ibland, tjuvlyssna... eller, det är ju dom som pratar högt, för det mesta. Men ibland är det bara otroligt jobbigt. Som tex i ditt fall, när du vill läsa. Bläpp.

Nåja. Hedbergs är iallafall himla bra!

2009-01-12 @ 19:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0