rabbelbabbel.

Något hände i morse.
Något stakt inom mig sa att jag inte behövde gå till skolan idag.
Jag vet inte riktigt varför.
Men nu sitter jag iallafall här, nykläckt och aningens förvirrad.
Vet inte riktigt vad jag ska göra av mig.
Men jag tror att min dag kommer se ut såhär:
- Sitta lite här.
- Käka lite frulle, i form av typ en apelsin.
- Sitta lite mer här och ladda inför att gå till missionskyrkans second hand
  och köpa två stycke kläder jag hittat där igår.
- Göra mig en vegan-semla och sätta mig och se på gummo.
- Åka och köpa studentmössa med mamma.
- Sen, om jag är klok nog, ska jag plugga nutida histora.

Nu när jag ser det såhär skrivet känns allt genast mycket bättre känner jag nu.
Struktion, oh yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0