Morning Again.

Jag borde bli bättre på engelska. På svenska också för den delen. Det beror på hur man tänker.
Idag gick jag till biblioteket för jag tänkte låna lite böcker. Det stängde precis när jag kom fram.
Men det var kanske lika bra, då kan jag koncentrera mig mer på de saker jag har på att-göra-listan.
Jag har väldigt svårt att ha flera saker igång samtidigt, endå så har jag det i stort sätt hela tiden.
Det är lite svårt att vara närvarande i det arbetet man håller på med, när man är i full gång med andra saker runtom.
Men jag har iallafall börjat ta tag i mitt projektarbete lite mer på riktigt nu. Det är kul!
Om en vecka åker jag för att hälsa på syster!!(Och förhoppningsvis hinner jag träffa Saris och Annis också!). Jag och Amanada och jag ska tatuera oss på tisdagen efter nästa helg. Iiiih, ska bli fint!
Jag har hård musik i hörlurarna och klassisk musik utanför dem. Det är en rätt snygg kombination. Och nästan som en liten metafor. :)
nu ska jag förtsätta att ta tag i saker på dendär listan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0