i also wish there where more.

jag överlevde nyår.
det är jag glad för.
dessutom hade jag trevligt!
till och med trevligt, lixom!!
riktigt trevligt, faktist.
men tiden gick fort, för jag hade roligt.
en överskattad tradition som endå blev en bra början på ett år.
hoppas 2009 blir ett år som läker. läker sår och får en på rätt spår.
och roligt. och fint. och bra. och lyckligt. och pussar och kramar och kärlek.
och mer vattendrickande. jag ska dricka bra med vatten detta år.
och förövrigt är det lite coolt att jag har koll på mitt liv.
noll kontroll men en hel del koll.
nu saknar jag dem som jag ska få träffa idag. <3
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh... tack! Blev alldeles rörd av ditt inlägg. Ja, ibland känns det dock bara väldigt krångligt. Att vara sig själv. Det passar liksom inte alltid. Väldigt dumt.

Och du verkar väldigt bra med!

Skål på den! Vattenskål! Det var ett bra löfte, jag skall nog med dricka lite mer vatten. Dricker mest te, och det räknas tydligen inte som vatten. Attans!

Nu håller vi tummarna för ett suuuperbra 2009! Ett spännande år med massa äventyr och nya upplevelser! Ja! Hurra! :)

2009-01-03 @ 13:24:08
URL: http://brittelinamarianne.blogg.se/
Postat av: Matil.

2009 kommer bli alldeles vackert, Timea. Vi får mötas upp snart och inviga det nya året!

2009-01-05 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0