hej.

Jag kände insikten i hur lätt det faktist är att koka ris,
..fram tills jag brännde det!
fast det är faktist sant. man tänker att ris är så himla klurit att koka, men det är bara lite vatten och ris och sätta på plattan och sen sköter det ju sig själv egentligen!
det var bara för att jag satt här och lyssnade på musik som jag glömde bort det lite.
men snart ska jag äta ris och den supergoa lins-och-haloumi-grytan som jag ocg maja kirrade igår.
ååh, den blev så sjukligt god.
och trevligt att träffa majsi också, man saknar verkligen folket från klassen när man har lov.
men imorgon är det skola och jag har ingen jävla aning om hur jag ska orka gå upp på mornarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0