Hårfärg och religion.

hej.
just nu håller jag på och färgar håret..råttfärgat! av alla färger.
eller typ ljusbrunt/mörkblont.
får se bara hur det blir, råttfärgat, grönt eller typ kräk.
eller så ramlar det väl av.
spännande!

idag hade vi religion. ska bli himla roligt faktist, mycket intressant!
även om jag själv anser att religion är ett stort (koonstigt) påhitt, så är det väldigt intressant.
intressant att tänka på hur olika människor tycker och tänker, och hur stort religion faktist är, och hur mycket dåligt, men även en hel del fint, religion faktist ligger bakom. och all dubbelmoral och alla missuppfattningar och tolkningar.
ja hej och hå!
vad vi apor hittar på.
bra lärare förövrigt..verkar det som. hon verkar faktist ha en hel del klokt i huvudet, och såna lärare gillar jag.
hejdå.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Råttfärgat är fantastiskt fint tycker jag! Hoppas det blir kanon!



jag färgade håret grått en gång, det var kul. "Är du helt säker att du vill ha den här färgen, det finns en risk att det ser rätt dassigt ut" sa frisören. Kör på! sa jag. Men jag skall nog inte färga håret grått igen, ändån.

2009-01-09 @ 19:43:35
URL: http://brittelinamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0