ääsch.

åh. lediga nästa torsdag och fredag vilket antagligen innebär stockholm!
fint att ha något att se fram emot. skönt.
ska antagligen åka med hanna så att vi kan kika på studentklänning och balklänning.
jag och wille har bestämt färgen vinröd nu. haha, vad fina vi kommer bli!
fannyfanny, då ses vi!!!
och samma helg som helena och ellen åker upp också, aight?!
systeryster jobbade dock nästa helg. så himla typist. det blir alltid så!
och sen åker hon och max till indien.

menmen skönt att åka iväg tycker jag.
fast inget helt bestämt ännu, men förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Timea! Min syster har en vinröd klänning (skräddarsydd) från hennes bal som hon vill sälja. jag hade den med på min bal. Den är mycket fin, tycker jag. ja, om du inte hittar någon i Sthlm och är intresserad. :)



/Elinis

2009-01-29 @ 20:02:17
URL: http://brittelinamarianne.blogg.se/
Postat av: Matilda.

och du måste träffa mig också! vi kanske kan ta ett glas rött hela gänget! puss!

2009-01-30 @ 20:00:10
Postat av: fanny

underbart<3

2009-02-01 @ 15:03:55
URL: http://runstenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0