Yoyo.

Fin dag.
Vi tre syskon samt mamma och hennes snubbe har traskat runt i ett snöbetäckt Trosa.
Ganska så(läs jääävligt så!) idylliskt.
Fika och loppis.
Gött mos!
Nosse köpte en snygg cyckel, i gammaldags BMX-anda.
90 pix!
Hampus köpte 25 Lp-skivor.
25 pix för dom (1 pänn var, SKÅL!).
Själv köpte jag mig två böcker för 1 spänn styck,
samt en snygg turtles plånbok/snusdoseväska/extraficka/vadmangördentill/etc.
10 spänn för den, men Nosse gav mig den som julklapp.
GÖTT!
Dricka varm choklad och Latte på Cafét där Max jobbar.
MYS!
Amanda är fett med tjock. Tjockt fet!
Jag pratar glatt med Gusten, som Max döpt bebisen till, så att jag utan tvekan kommer bli hans/hennes favorit när bebisen, om drygt en månad, ploppar ut.
Nu ska vi svulla i oss praliner, dricka te och spela tv-spel, där man skjuter civila och snor deras bilar.
Mysfaktorn är unefär lika stor som en gravid elefant.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0