snuset rinner.

Nu har jag nästan packat klart.
Och ska snart baka chokladbollar med Mia.
Jag hatar när snuset börjar rinna.
Men egentligen spelar det ingen som hällst jävla roll.
Fast jag får för mig det ibland. Att det spelar roll. Äckligt ju.
Imorgon åker jag med finklassen till Danmark!
Ska på Losiana.
Och innan det Hellsingborg. Dunkers!
Kommer nog tyvärr inte ha möjligheten att åka till Köpenhamn på kvällen dock,
Vilket jag anar att en hel del av klassen kommer göra.
Hade varit grymt kul!
Men jag och Felicia får nog ta att åka tillbaka till Ö.G.!
För det är så svårt att ta sig till denna lilla håla, 
och dagen efter ska jag dessutom upp tidigt.
Och åka tåg.
Till Max och Amanda och bebismagen!
MYS!

Kommentarer
Postat av: anjaaa

KOM HEM SÅ GÅR VI TILL MOSEEEE!!!!

2009-12-16 @ 07:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0