the good things inside.

Annika gillade min krönika! Och mycket tillochmed!!!
Vet inte riktigt varför det gör mig så glad, men de får mig att känna mig som en lite bättre människa på något sätt.
Som att de endå finns folk som faktist förstår sig på en lite. haha.

just nu är jag bara så himla trött. och har massa att göra.
och så är jag såå hiimla trött på allt detta vanliga.
Jag älskar visserligen stora delar av mitt liv just nu,
men jag blir så jävla trött på att ingeningenigen.
Men jag antar att de kommer. så småningom.
gillar bara inte att känna att man inte lever livet fullt ut. på det sättet som jag vill.
snicksnacktrams.

Jag älskar våran klass, man får backflashes av gamla toner och komikomikomihågkomigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0