rocca.

bara för att Tove är en jävla TJEJ <3 
jag borde sluta att nojja mig.

och jag borde sluta vara så jävla paranoid när jag är ute och går någonstans.
tror fan varenda jävel är ute efter att stoppa kniven i mig! why??!
helt knäpp i huvet är jag.
jag höll verkligen på att dö när marcus förföljde mig med bilden här om dagen när jag cycklade hem.
fyfan va läskigt det var. usch och fy.
men de töntigaste är när de går 20-åriga brudar bakom mig, bara för att dom möjligtvis ska åt samma håll, och jag kan inte låta bli att kolla typ 20 ggr bakom mej så att hon inte ska överfalla och döda mej. haha..
menmen, om jag inte får baciller och blir sjuk på fredag, ska jag iallafall till klubbkaka. woodstock tema. see you there, hippies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0