make peace. not war.

igår var roligt!
fick kanske i mig lite väl myycket.
fast vi hade kul!
kvällen gick så himlans fort.
de ända jobbiga nu är att jag har massa jag måste göra idag egentliegn, men tror tyvärr inte jag kommer få så mycket bra gjort. måste städa på rummet så att jag hittar mina nycklar. ..om dom nu äns ligger där :S
alltså vad är det för fel med mig och nycklar..och cyklar!??
tappar något av dem en gång om halvåret känns det som.
det kanske är som viggo sa, att de är bara för att dom rimmar med varandra. du blanar lixom ihop dom. parkerar nyckeln och lägger cyckeln i jackfickan, men eftersom den är för stor så ramlar den ju ur. sen är dom borta!
hihi.

jag var jätte konstigt bakis i morse också! svettades jätte mycket utan att vara särsilt varm. och visste verkligen inte vad jag skulle gör av mig själv. haha, när jag låg ner ville jag upp och gå, men om jag ställde mig upp ville jag inget annat än att lägga mig ner. hah. och så kändes det som att jag skulle kunnat äta huuur mycket som hällst verkligen. min plan var att käka lite frulle med helena. sen gå till obs, köpa godis och chips. och sen ett mål maxmat på det!! hahah.
köpte dock "bara" chippa och godis, men orkade inte särsilt mycket av de. haha.
haha. och igår,  jag och helena satte oss lite överallt och kissade kom jag ihåg. stora torget, kränku, roxy, städskrubb, för att nämna några! haha. de var nog skönt.



men nu ska jag gå och dö lite.
hejdå.


Kommentarer
Postat av: helena

haha! kissade vi vid roxy också?

vi kanske borde sätta upp lite mål över vart vi skall ha kissat tillsammans innan året är slut :) rindis städsskrubb är min listetta en så länge. hahaha

2008-09-06 @ 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0