ro ro oro.

just nu dricker jag velling, men undrar om det kommer hjälpa min mage något med tanke på hur orolig jag är just nu!
någon ringer hem klockan tio i sju, då jag är rätt borta i huvet i och med den tidiga uppstigningen, och vill promt prata med min pappa.
men i och med att han inte var hemma utan jobbade natt så var det lite strul och tanten blev mer och mer girig om telefonnummret och viosade att hon verkligen behövde det.
jag trodde först det va något som gällde mig själv. att det var polisen som ville prata med min pappa om vadmycket dumt jag gjort!!!? jag förstår inte vart det kom ifrån!! nog att jag varit i kontakt me dpolisen när jag inte varit helt laglig, men att jag inte äns litar på mej själv även om jag vet att jag inte gjort något!! jag är ju störd.
nu har tanten för övrigt ringt tillbaka så nu är jag lugn.
men ett tag var jag riktigt jävla orolig. först funderade jag på om han hade supit sej för full och dött. ja, det var min första tanke!! och jag greps av panik och började per automatik grina lite, tills jag insett att en tant ringer inte och är sådär otrevlig(hon var otrevlig!!) om hon ska berätta att någon dött. då funderade jag på vad det var han hade gjort själv för hyss. snatteri tänkte jag först, men kom fram till att polisen ringer inte tills en föreldrar om man är 24, pga. snatteri.
råna en bank? nää, att råna en bank känns verkligen inte som något för hampus, tänkte jag.
och då blev jag ännu mer orolig och insåg att nått måste ha hänt. något som tanten inte kunde berätta för anhörande syster. jag ringde mamma som minst sagt blev orolig, men som samtidigt försökte lugna ner mej.
så sen satte jag mej sedan här för att surpla vetemjölsvälling och skriva av mej, tills tanten tillslut ringde igen och bad om ursäkt över att ha skrämt upp mig så och berättade hur läget låg till.
hampus och hans vän som han bor med hade inte betalt hyran. någon av dom hade hoppat över en av dom, en annan tre av dom! jag har en ganska stark känsla(förlåt brorsan!) att det kan va hampus som bär ansvaret över den där trippeln alltså! ujujuj. stackars tant! och lite stackars bror.men det gäller trots allt att prioritera (hejjagären40årigtorrboll) hyran eller alla dessa utekvällar och vinägerchips!! jag vet inte, men på något sätt tycker jag hyran känns snäppet viktigare. om man inte kan betala den för att man andvänder pengarna på annat, så är man ju, rätt ut sagt så att säga, rätt körd!

hejdå. nu ska jag snart gå och komma försent till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0