green dallas.

ååh. against all odds med postal service är världens finaste låt just nu.
om och om och om igen.
och city and colour. han är finast.
jag köpte bananchips igår.
första gången jag åt det.
det var konstigt.
vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
antingen var det skitäckligt vilket jag snart kommer inse.
eller så var dom väldigt goda och kommer istället skapa nått slags beroende hos mej.

idag stannade jag hemma.
vet inte varför. men det kändes skönt.
bildfördjupningen känner ja att det inte gör så jätte mycket om jag missar.
fotoB kan jag fortfarande hinna till, men..
hmm, nää, jag orkar verkligen inte göra i ordning mej för att gå ända vägen till skolan idag.
kanske är jag lite för oengagerad i skolan just nu. kanske är det dumt.
men på ett sätt bryr jag mej inte så mycket.
tänkte ju i vilket fall som hällst göra de saker jag ligger efter i idag, här hemma.
(och jag håller tummarna för dej och hoppas att du gör det, timea!!)
sen så är det ju yoga också.
har verkligen ingen lust idag, men borde kanske endå.
det är ju trots allt bara en timme.
uuuh, dessa små brottningsmatcher med sig själv alltså!
men vi får se helt enkelt.

sen skulle jag vilja ta en långpromenad idag också.
fast det är sånt jag inte brukar hinna bara för att jag låter tiden rinna iväg.
ååh, det är just sånnahär dagar en ciggarett på balkongen skulle matscha in sej så fint i mitt liv.
men nej. jag bör inte!! jag får inte!! jag ska inte!!!

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0