so many reasons why.

bananchips är rätt gott fan..

såg förörigt att argumentationen inte behövde bli klar förens om två veckor, vecka 44, som jag trodde var denhär veckan!!
wiiho just nu är jag så glad.
och så har jag bokat enkel biljett till stockholm nu!! jummie!
den 20:e kommer innefatta: gå på stan med två wonderfull bruds, ta sig en fika på nått mysigt café, fixagörasigiordningkanskepimpalitevinvarasjuktsnygga för att sen åka till mediis och mova asen till toner av of montreal. jag längtar lite lagom sådär.

ååh. inatt dörmde jag om honnom. han. min man you know. åh han är så fin.
han va sådär fin och pussig och mysig och snyggare och finare än Colin Firth(han är faktist sjukt het, våga inte påstå annat!!) för tusan! 
ååh.

en annan sak jag kommit fram till är att
jag skulle förmodligen vara rätt död vid dethär laget om det var så att musik inte existerade. jag menar det!
eller iallafall svårt deprimerad.
man kan inget annat än gilla livet när man lyssnar på city and colour fan.

bajbajäppelpaj.

Kommentarer
Postat av: Elina

Of montreal! ja... nu är jag massor med avundsjuk! Fyyyy vad kul.

2008-10-13 @ 16:26:00
URL: http://brittelinamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0