joellerjo

jag vet verkligen inte.
och jag gillar inte att handskas med svåra situationer.
och man blir minst sagt lite blind.
men samtidigt. kanske man bara råkar ser de dåliga före de bra.

min stockholmsvistelse har förövrigt varit great!
ikväll åker jag hem. imorgon är det skola.
hur tusan ska jag orka ta mig upp imorgon när jag knappt orkar gå upp innan klockan ett på dan!?
och när jag då samtidigt drömmer att jag får massa skäll för att jag återigen försovit mej.
ni skulle ha sett min frånvarorapport i min dröm, den var lääskigt lång!
jag måste skärpa mig!!!
åh, jag som älskar att sova.
menmen, ska bli fint att träffa alla finisar i klassen och alla andra finisar där hemma.<3

nu ska jag sluta äta skumtomtar och försöka styra upp en riktigt frukost!
puss.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skumtomtar är kvalitets godis!!! Love them

2008-10-27 @ 14:49:26
URL: http://runstenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0