jättefint.jag vet.

jag vet jag vet.
det är när jag tänker på dom som jag får ont i magen.
jag vet att det är då det skaver.
men när jag tänker på sånt där. sånt sånt. då blir jag glad.
varm i magen. och när jag lyssnar på denhär låten blir allt ännu mer idylliskt.
och det känns som ingenting kan bli fel.
men samtidigt. sålänge den känslan inte är närvarande smyger istället en intensiv känsla av att det inte kommer gå. det går inte. aldrig. inget går ihop. allt bli fel. kolapps.kalopps.jag dör.
och man letar alltid efter igenkänning. jag vet. igenkänning som i trygghet.
trygghet&k-ordet. det viktigaste av allt.
men allt är bra. det vet jag. jättefint.

Kommentarer
Postat av: Fanny

DU är jättefin iaf

Älskar digdigdigdig

2008-10-30 @ 18:10:12
URL: http://runstenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0