hjärtattack.

idag har varit ännu en trevlig dag.
vakna efter skön skönhetssömn.
möta upp Viggo på stan. kolla runt på beyond retro och prova kläder.
Nosse ringde. vi hängde på honom med flera, på fika. Söderveg. mysigt.
sen knallade jag vidare. glad i magen. kollade runt på en annan beyond retro.
second hand är grejen föralltid. love it. 
två tröjor. jag skriver inte vilken färg för det vet alla redan. 
gick ända från medborgarplatsen till stureplan! fett värd promenad.
sen möta upp Maja(Maria) och gå och hämta småpojkarna på dagis.
sedan middag hos Kari och Svante.
nu har pappsen kommit hit till Maria. dom är så söta.
imorgon åker dom till umeå och jag stannar kvar här. jag trivs här.
jag tänker. påpåpå. och funderar. och filosoferar fint. fina finerier.
nu ska jag nog teckna lite. på riktigt. gjorde det aldrig igår.


hjärtattack.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är så fin i alla dina mörkblå kläder.

Du är fin fino.

Kom o umgås med mig snart<3

2008-10-25 @ 21:34:41
URL: http://runstenar.blogg.se/
Postat av: timeja

haha, ååh vad jag älskar dej!!! <3

2008-10-25 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0