finerier.

ja, vad ska man säga.
mycket saker om jag vill, men jag väljer att fatta mej rätt kort.
jag är i stockholm. jag gillar stockholm.
jag bara är. i marias lägenhet just nu.
lyssnar på fineri-musik. tänker fina tankar.
i måndags var det gott. bra. fint. vi var fina. och dom var fina.
alla andra är också fina. och jag.
och han. han är fin.
haha. det var verkligen som i en film. haha. det var fint.
någon tvekan om saker?!
lite kanske. men det är så det är.
helgen var förövrigt också  fin. på många sätt och vis. endå.
jag är så glad att jag insett. det känns så lättsamt.
fast det är fortfarande rätt splittrat.
men jag väljer att tänka i de fina banorna innnan jag väljer att tänka de fula.
nu ska jag konstla.
hejdå sålänge.

Kommentarer
Postat av: Matil.

Tiimeeeeea! YOU GOT SOULPOWER!!!!

2008-10-23 @ 17:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0