colours.

:):):)

hih.

Kommentarer
Postat av: Elinan

Timea! Tack för ditt braiga tips! Dock så hade nog mormin börjat fundera om jag ställt mig för att baka mitt i natten. "nu måste hon ju gått och blivit rejält snurrig i huvudet. minsann." Ja. Men idag! Idag så skall här bakas en REJÄL kaka! :)



Hur mår du?

2008-10-25 @ 11:11:27
Postat av: Elinan igen

Taack! :)



Åh, just det! Du har ju lov! Sicken lyckos! Stockholm låter härligt! Har det blivit mycket fyndning (shopping)? :] Det brukar bli det när man åker över till andra sidan, såattsäga. Och bra att du mår bra! Och jo, nu till den viktiga frågan: Hur var Of montreal?!?! :)



Jag mår fint, tack! Lite slö idag bara. Kom precis hem från lång promenix. och nu har jag druckit varm chokladsoyamjölk. haha. Bra kombo. Såatt...

Och nu skall jag baka en smarrig äppelpaaaj! iiih.







2008-10-25 @ 15:54:14
URL: http://brittelinamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0