alltså..ja.

ajaj.
mitt huvud dunkar.
min mage gör ont.
det är säkert cancer.
typ cancer i hela kroppen.
nää.
men alldrig har jag haft en sådan huvudvärk som nu tror jag.
och magen. kanske är det magsår, eller typ magkatarr.
men så pass stressad känner jag mig faktist inte.
kommer kanske stanna hemma imorgon, men vet inte om jag borde.
är lite orolig för min närvaro/frånvaro.
menmen.
idag har jag varit trött.
och nu vill jag bara måla och fixa.
men jag orkar inte.
och jag känner på mig att detta är en såndär kväll som jag inte kommer kunna somna.
när man ligger och vrider och vänder på sej i flera timmar.
innan man somnar.
och imorgon kommer jag väl vara trött som en gris.
jaja, får se.
nu ska jag käka lite vegankladdkaka och dricka te och se om magen tycker mer om de.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: helena

oh. vad är det med den här kvällen? jag känner också att jag verkligen inte kommer att kunna sova ikväll även fast jag är trööött som en gris.

(jag ser vänner istället) :)

love ya

2008-10-05 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0