en passande rubrik.

hej.
idag unnade jag mig (ännu) en sovmorgon.
inge bra att missa svenskan, men jag ska prata med annika.
och sovmrgonen var faktist sjukt värd.
jag behövde ta igen sömn.
och äta good och mysig frukost.
och lyssna på khonno!!
åh vad jag älskar khonnor.
och så ville jag ju se på nosses nya tatuering också!
den var skitfiin!!!
och fint att han är hemma igen. vet inte om han skulle sagt detsamma dock.
men jag tycker iallafall om när han är hemma. han gör mej glad. för det mästa.
jag behövde faktist denhär morgonen. den gjorde mig väl.
men jag måste gå snart.
så att jag inte missar screen trycket.
solong bitches! :)

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker absolut att man får ta sovmorgonar!

man behöver ju verkligen det ibland.

det verkar göra dig gott.

pusssss <3

2008-11-13 @ 11:04:25
URL: http://dayswillpass.blogg.se/sost

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0