jag gillar.

jag gillar er.
jag gillar mandariner. de som är sådär riktigt goda.
jag gillar att sitta i en bil med nån/några man tycker mycket om, lyssna på mys-musik och se landet utanför svischa förbi. och man vet att man är på väg till, alternativt ifrån, något.
jag gillar det. speciellt när det är mörkt ute. och varmt i bilen.
bussar går rätt bra dom med. att sitta på en buss med mp3 och mörkt utanför. och varmt innuti om man har tur.
jag gillar även te. det är faktist något jag gillar bland det mästa av allt.
jag gillar att umgås med finfolk. men hatar att träffa fulfolk.
jag gillar att göra saker. och att skapa saker. på ett eller ett annat sätt.
jag gillar mys.
jag gillar skratt. äkta skatt. bubblande  skratt som hallonsoda i magen.
jag gillar att vara behagligt dödstrött, ligga i en varm säng och känna att man när som hällst kommer somna. och drömma. verklighetsfly.
jag gillar bitterfittor som vågar vara bitterfittor.
jag gillar snälla saker.
de senaste två veckorna har innefattat allt dettahär och massa därtill.
så jag bör vara rätt nöjd endå.

nu ska jag äta mörk pistagechoklad med yogi te. något jag gillar massvis.

Kommentarer
Postat av: anna

jag gillar dig!

2008-11-03 @ 23:34:14
URL: http://dayswillpass.blogg.se/sost

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0