episod tiotusen.

ja, det löser sig nog.
fast jag borde kanske anlita en dektektiv först,
som kan leta reda på problemet,
för att sedan ge det en jäkla omgång.

alla här hemma har flytt fältet till fastlandet.
ikväll kommer Hattifnatt hit. :) 
vi ska umgås.
och sånt är ju trevligt!..
imorgon blir det klädbytardag här hemma.
ska bli kul!
skönt att bli av med alla dessa kläder som jag inte använder.
och kul att se vad de andra har med sig för kläder!

Thomas Dybdahl vet iallafall hur man förgyller en halvgrå vardag;
http://www.youtube.com/watch?v=7-Y_a7EegKQ
och mitt goda te vet också hur man ter sig! hihi.
snart ska jag se Pearl Harbour, för andra gången i mitt liv.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0