en älskling. flera älsklingar.

nejnejnej.
ni får inte tro något annat. inget annat än det som är sant.
fast hur ska ni veta? hur ska ni kunna förstå..när jag inte berättar..
(vet inte äns om ni i huvud taget bryr er eller märkt något..)
men jag kan inte.
förlåt att jag inte kan förklara.
förlåt för att jag riskerar att få er att missförstå, ta det personligt och illa.
jag vill inte det, men om så är fallet känner jag mej för svag för att motverka.
motverka eller få det att sluta, även om det sista jag vill är att ni far illa.
ni får helt enkelt tro på mej när jag säger att jag önskar att mycket var anorlunda.
(och anorlunda kan det bli.. om turen är på min sida.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0