blurr.

att vara olika behöver inte alltid innebära något dumt.
(och hör sen, den kommentaren kom tydligen från mig!!)
nej men ärligt.
alla är ju olika förfan.
jag blir så trött på vissa.

kan inte hjälpa det, men det blev lite sorgligt nu. på ett sätt.
just för att jag känner igen allt.
det gör att det känns som att det alltid kommer bli så.
så som det alltid tycks bli.
och just för att det inte handlar om mej. utan om dem.
något som jag inte kan påverka eller ändra.
vilket gör ännu mer att det känns som det alltid kommer vara så.
bli så.
som det alltid blir.
det finns inget jag kan göra åt saken.
det är då man får en klump i halsen.
det är då ögonen tycks bli blöta.

jag behöver prata ut igen.
jag ska.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag känner igen mig i det du skriver. I känslan jag tror du har, och jag har och kanske någon mer (?).

Det är dem, och vi kan inte påverka. Vi kan bara göra vårt.

2008-11-05 @ 15:23:00
URL: http://brittelinamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0