WHY? - Close To Me

Idag har jag varit i Lärbro. Placet to be just nu, om man vill kolla in vårsalongen.
Det var vernissage lång-fredan till ära och jag va en av en stor flock som ställde ut. Hanna och Elin likaså. GoGo!
De va ju roligt, fast jag hann inte riktigt med. Drar nog dit någon mer dag. imorrn. eller övermorrn. eller så.
Nu är det lov också. Påsklov. Sedan skolaskolaskola ända till sommarlovet!!! i stort sätt inget ledit.. bara några pyttedagar. jag kommer dö. ett antal gånger. baaah! jag orkar inte riktigt va.. men skönt med lov nu iallafall. och sen ska jag ju få prata med den där yngve på måndag också..det blir nog bra.
Förresten så svider mina läppar massamassa.. käkade tusen ton färsk annanas i morse, ända tills det började blöda i munnen på mej. fiifan, annanas är sjukt gott men lite farligt ibland.

efter vernissagen åkte iallafall jag, bror, mammi och mormor till fårö där tre av mina kära kusiner befann sig, tillsammans med flickvän och pojkvän och hundar och mat.
jepp, himla trevligt var det! fint folk jao.

sen bar det hem. jag och nossetosse har lägenheten för oss själva. himmelen så skönt!
pappan är hos flamman i stockholm och käkar antagligen dyr påskmat tills han spricker.
jag saknar stockholm.

sjukt trött efter lång bilresa och tidig uppstigning,
så jag tackar för mej,
gokväll..

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh saknar också stockholm!!!

2008-03-28 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0