vackrigaste.

Här blev det då inga lockar.. jävla hår!
fast lite fint (och slitet!) blev det nog endå.
jag är på landet hos mamma och mormor. mysigt, fast snart ska jag jobba och slita med den där byrån. är lite för bekväm av mig skulle jag tro, även om jag tycker om att slita ibland. man känner sig så duktig! och så ska jag måla den i någon fiin färg.. vet inte vilken än bara. det jobbigaste är att slipa, men lite utmaning ska man väl våga sig på någon gång också.
det är fiint väder och efter jag pysslat med byron ska jag nog baka något gott till mormor. fast hon gillar i och för sej bara toscakaka, typ. och det orkar jag inte med. jaja, hon må va kräsen men ack så söt hon är, min mormor.

sen, i morgon eller lördag, jag tror lördag, ska jag träffa Hanna.
och på söndag blir det häng med sara. katthemmet och fika på fotogalleriet. 
aj lajk. sweet meet. gött kött.

pissochkiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0