rebellion lies.

idag gick en film som hette agnes cecilia på tv. hörde den på radio i sommras och den är faktist lite fin. hon som spelar moa är typ världen sötaste så man blir sur och sugen att permanenta håret fan.
menmen. åkte till lärbro idag med hanna och hämtade hem tavlorna.
blir nog höstsalongen om ett halvår också skulle jag tro. det va så kul!
snart ska jag bege mig till fanny och se på skräckis med henne och helena.
vet inte varför jag ger mej in på det men var faktist lite sugen på skräckfilm för en gångs skull. shit vad jag kommer ångra mej. jag kommer att dö nu igen.
fast om jag överlever måste jag ut till mamma och renovera en möbel som jag lagt mitt ansvar på. spackla, slipa och måla. lite kul att vara lite händig kanske..
förresten, jäkla skit att amanda inte kommer vara hemma nästa helg!

jag längtar lite till måndag, samtidigt som jag inte vill tillbaka till skolan och slitet.

jaja, nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0