"lycka är att så ett för"

orkidé-fröet är världens minsta av alla frön.
och du sa att lycka är att så ett frö.

lycka är iallafall inte att ha en hund som ligger bredvid en och fiser, en lugg som ser knäppare ut än vanligt, eller det ena och det andra.
men jag är ju inte direkt olycklig häller.nädu.
det är bara det att det ena och det andra gör det mindre lyckligt att så frön.

diciplin är förövrigt något jag inte direkt lider av. eller ännu mindre äger. däremot lider jag av en stor brist på det. kanske ingen nyhet direkt. men jag tycker iallafall att det är lite synd att det inte finns tabletter man kunde äta som innehöll självdiciplin. som kosttillskott fast mer mentalt. jaja.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


det känns som att jag visste mer då. samtidigt som jag vet mer nu.
(det var väl det att jag såg över allt det jag vet nu och därav såg längre.kanske.)
men konstigt endå, det är som att man känt något som egentligen inte existerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0