klockan03:37svammel.

haha, kom precis hem från fanny. vi skulle se skräckisen "besatt", men den verkade så sjukt läskig att vi inte hann längre än till menyn, innan vi la ner och såg på gökboet istället.
underbar film ja.
känner mej väldigt nöjd med vårat beslut, speciellt såhär i efterhand, då jag vet hur jävla livrädd jag skulle legat i min säng och inte kunnat sova vid dethär laget. och att inte tala om hur jävla vättskrämd jag skulle varit påvägen hem, förbi alla läskiga hus och kråkslott och grejer. så tack goda gud att vi tog förnuftet till fånga.
fint att träffa tösarna i allafall. gotta love them.

nu ska jag sova.
imorgon blir det stan med Fanncy.

hej då.
sov jätte gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0