jag väntar väl sålänge då...

varför förväntar jag mig så mycket ibland? jag dissar det ju ändå bara i slutändan.
yoyo, idag ska jag iallafall ta det chill för det är antarktis-varning ute. och jag vill ha värme.
men ikväll blir det kanske utgång endå. fast vi får se.
först och främst soffpotata sen får vi se.
jag var för övrigt jävligt snygg när jag vaknade. kom inte ihåg hur jag kom i säng i går bara, men sjukt snygg, med smink och allt, var jag iallafall. ni skulle ha sätt mig. synd att ni inte gjorde det.

idag saknar jag bara en sak. en. en enda. en endaste. och lite till. men speciellt den där endaste enda.
men jag får försöka hålla mej. hålla om mej. sålänge.


nu blir det Melbourne remix med LDOA innan jag drar mej vidare, några meter och lägger mig i soffan med deliboll och te. hands up for that!

XOXOXOXOXOXOXO 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0