funky love.

sitter och äter ugnspankaka som mormor slängt ihop, med salmbärssylt och sojamjölk. mumsfilibaba!

och nu har jag än en gång råkat dubbelboka mig. trodde det skulle bli slut med det efter att jag införskaffat mig almanackan.. fast det skulle väl kanske vara en fördel om man kollade i den lite också, innan man bestämde något med någon.
på söndag ska jag altså inte hänga med S. to the A. to the R. to the A., utan jag ska på möte. på fenix. klockan ett. okej!
jag blir lite trött på mej ibland.
och jag ska inte vara med Hattifnatti på lördag, utan imorgon, fredag. sådeså!
då var det avklarat.

för övrigt va det där med slipa ingen särsilt stor match. det var bara att putsa lite och sen på med spackel. har en liten lunch-rast just nu och väntar på att spacklet ska torka. undrar vad jag ska måla den i för färg..

nu lyssnar jag på den där låten. den som jag förknippar med en speciell person. och jag säger inte vem. men jag lyssnar på låten och den är fin. <3
"when you come to me like a dream at night"

vädret är underbart så här ska jag inte sitta mer.
ut och leka ska jag göra.
hejdå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0