fortsatt framtid.

åh det ska bli bra att åka från ön dagarna innan jul.
hoppas det inte kommer gå allt för fort bara.
och Hampus som kommer ända från gbg! :) 
och träffa en skara säkt som man inte träffar så ofta.
och Syster!!! fy vad fint att träffa henne.
massa kärlek och värme.
och vecka fyra ska jag åka och hälsa på henne och max igen.
om jag överlever tiden emmellan vill säga.
jo, nu när jag har massa stöd ska det nog gå bra.
och ååh, när vi ska tatuera oss!
fy vad jag längtar. Mannagryn.
och så nyår i jönköping kan nog bli riktigt trevligt..

ignoreraignorera lägg åt sidan sålänge.
det kommer bli bra. det löser sig.
nu vet jag att det faktist gör det.

http://www.youtube.com/watch?v=lFSbuM1Vym8&feature=related


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0