"vakna upp och sluta tänk på det."

föreläsningen vad bra och mycket givande endå.
jag vet vad som är det stora målet, det största av dem alla.
men jag fattar ju fortfarande inte hur man ska gå till väga.
"skaffa det", och jag frågar om och om igen, hurhurhur???
och jag vet väl att jag vet, och jag vet att jag har ett stort försprång.
men det är inte lätt.
(still it is...varförvarförvarför vill jag inte?! varför detta vemod??..äääschpärs!)

Hanni drar till mallis en vecka och frågan är HUR mycket jag kommer sakna henne.
för sakna henne, det kummar jag!

jag lyssnar på håkan och älskar att det är vårochsnartsommar.
nu ska jag ta en vårprommenad med älskade hund.
imorgon ska jag måla och sen ska jag och fanny jobba på som bare den på samhäll!!!? :P
tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0