sedan jag såg dej le.

idag har det varit vår på ritkigt och premiär på glassbaren med Gusten och Hanni. mysiiit!
Hanna blev förövrigt skitfin i håret, och jag blir lite ledsen att mitt hår inte blev lockigt när jag permanentade det. får se om jag vågar mig på det en gång till. så kan vi se ut som två trollungar från 80-talet tillsammans! :)
sen hem och äta en snabb, men otroligt god kvällemat. mozarellapizza med pepsi. :D
sen drog jag, fanny och ellen med sig helena(som fyller arton imorrn) till musikalen. den var väldigt bra. trevligt. 
nu lyssnar jag på Beiruts "nantes" och tänker tillbaka. hmmhmm. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA vad gulligt det lät med trollungar från 80-talet^^ hihi

2008-04-10 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0