olivolja

har fått låna en kamera nu!!! aj lajk!
först och främst är för att jag ska kunna plåta sara och anna till deras demo och myspace tror jag, ena riktigt dålda talanger de där brudarna, superduktiga!
och så ska vi göra afficher nu, på bilden, typ det sista vi gör i kursen..för denna kul! men det ska bli jätte kul.. och då behöver jag kort på fanny, i och med att hon ska pryda min affisch. ooh så fint!
men sålänge går jag runt och tar posepics på mig själv och på fina små saker jag hittar här hemma.

image11


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll!,
besök gärna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 21:14:21
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0