loop duplicate my heart

and it's bigger then everything i have ever done before.
image1


hejhejhå!

sommar-och festivalpepp smyger sig som sakta (samtidigt fort) på
och snart ska jag till skola och lyssna på en brud som håller på med grafisk illustration och grejer.
jäkligt kul med G.K. måste jag säga, kanske man skaffar sig ett framtida jobb inom branchen?! återstår att se, även om det är en stor konstnär eller liknare jag allra hälst vill bli! men om man ska tänkta lite mer realistiskt(hur tråkigt det än må vara) så vore kanske grafik design, eller bara design något som även ligger en varmt om hjärtat, och som då kanske skulle kunna, på ett eller annat sätt, vara ett alternativ. 
ehm..varför jag nu skrev allt detta förstår jag inte riktigt. det bara kom. jag kom!
hejdå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0