April fool's day.

jojojojojojojojojojojojojojoellervadå?!
det är skönt att du förstår vad jag menar iallafall.
det är bra att du förstår.

nationella gick ju inte bra nej, men det ska vi skita i nu för jag har redan klagat hela dan. stackars hugo som fick höra på mitt gnäll hela lunchen. fast han gnällde i och för sig tillbaka och brydde sig nog inte om vad jag sa så mycket egentligen. haha.
vi åt pankakor med sylt btw. runda. och platta. (usch vad jag är trött.)
men jag var i alla fall sååå äg på yogan idag. skrattade inte äns när en tant pruttade jätte högt, och det är verkligen inte likt mej!! men det var bra, jag kunde hålla mig! brabra timea, dej är det då pli på! är lixom nöjd över att jag i huve taget tog mej iväg på yogan när nu varken mamma eller hanna var med. creds till mej!(som för övrigt fick -3 i creds av Viggo när vi spelade spel idag på engelskan. Wille fick typ tusen creds, bara för att han kan allt, och jag fick minus bara för att jag råkade svara fel några gånger!)
sista gången på yogan idag dessutom! tjo vad häpen jag blev! trodde det var många gånger kvar. så nu blir det work-out med jane fonda i vardagsrummet istället. oyeah!

nu ska jag äta granat äpple.
ha det så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0