åhvadjagälskar.

inte nog med att det ska bli sjukt mysigt och jättekul att få bo på fårö med hanna i sommar, utan det kommer nog också bli så jävla skönt att få bo hemmifrån ett tag. slippa reta sig på grabbarna här hemma. visst har det blirvit betydligt lättare att bo med dom, nu på äldre dar, men jag tror det handlat mycket om att jag anpassat mig efter dom mer och mer. inte orkat stå upp för mej. för jag vet att det på ett sätt är lönlöst.. men det är när dom tar sönder mina saker(eller råkar hälla ut min nyinköpta hårinpackning i hyllan utan att märka det) och jag inte orkar skrika och skälla på dom eller kräva att dom ska köpa en ny åt mej som jag märker hur nyttigt det nog skulle vara. även om jag faktist inte tvivlar på att jag och hanna kommer få tuppjuck på varandra någongång under sommaren, men det kan nog vara bra ibland också. jag ska försöka sluta vara så konflikträdd. jag är ju nästan värre än han i gökboet. haha.
ne, nu ska jag till skolan!

treehouse.



love.

Kommentarer
Postat av: Hanna

tihi sommaren ska bli toppen, och visst, någon gång måste man ju vara oense...kanske haha
jaja spännande ska det bli!
och vegetariskt!!!

2008-04-10 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0