<3<3<3

Almost gold.
Nästan guld!!!

Jag haft ganska roligt i skolan idag. 
T.ex. när jag råkade översätta det svenska ordet Union till Onion (istället för det korrekta Union) på engelskan.
Det var ju så väldigt roligt att tänka att en stor lök kom och ockuperade ett land istället för att tänka en union.
Jag hade också vädigt roligt när vi döpte om Café Teskedsgumman till Café TvestjärtsGunnar.
Likaså på svenskan när jag skrev Svens mentalitet istället för svenskars mentalitet.
detta och mycket mer har jag skrattat hysteriskt åt idag. tänka sig så kul man kan ha!
håhåjaja, idag har det varit en trött och fnissig dag.

Och imorgon kommer en efterlängtad Hanna! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast du, det låtetr ju som om du har ganska kul utan mig också;)
Jag har saknat dig med ska du veta!!!
tänk om du hade åkt med^^

2008-04-15 @ 20:51:32
Postat av: ewelina

du är bra på det där med ord och namn...hahaha.

2008-04-26 @ 15:10:34
URL: http://kastmedlitenidiot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0